Returnering
SÅDAN RETURNERER DU DIN VARE:
1. Pak dine varer forsvarligt og så de ikke går i stykker under transport. Du har som udgangspunkt selv ansvaret for pakken/forsendelsen, indtil den er modtaget hos Løgismose.
2. Aflevér eller send varerne, der skal returneres, dertil hvor de er købt.
- Hvis pakken er købt i butikken på Nordre Toldbod skal den returneres der.
- Hvis pakken er købt på webshoppen skal den returneres til vores lager i Odense.
3. Er varen købt i butikken overfører vi beløbet til den konto du ønsker, når butikken modtager varen. Er varen købt i webshoppen og dermed returneret til vores lager, refunderer vi beløbet til det betalingskort, der er brugt ved købet, når lageret modtager pakken - husk, at medsende information om ordrenummer (du finder ordrenummeret på din bekræftelse og faktura), samt gerne årsag for returnering eller ombytning.
OBS: Du er selvansvarlig for eventuelle fragtomkostninger forbundet med din returnering. For at vi kan refundere eller ombytte din vare, skal den returneres det sted den er købt.
LØGISMOSE LAGER
M. P. Allerups Vej 45
5220 Odense SØ
Vareindlevering: Port 11-13
Åbningstider: mandag-fredag, kl. 8-15
HAR DU BRUG FOR YDERLIGERE HJÆLP TIL RETURNERING?
Vi sidder klar til at hjælpe dig, hvis du har spørgsmål til hvordan du returnerer en vare.
Kontakt os i chatten her på siden, på mail salg@loegismose.dk eller på tlf. 33 32 93 32
Reklamation
Hvis du vil reklamere over en mangel ved varen, skal du give os meddelelse herom inden for rimelig tid, efter at du har opdaget manglen. I modsat fald taber du retten til at påberåbe dig manglen.
Ved reklamation over fødevarer og drikkevarer beder vi dig give os besked inden 5 dage efter modtagelsen via dette link. Mangler vil blive udbedret ved ombytning eller returnering af købesummen.
Du kan læse alle vores handelsbetingelser her.