RETURNERING
Sådan returnerer du din vare:
- Kontakt vores kundeservice med info om ordrenummer (du finder ordrenummeret på din bekræftelse og faktura), samt årsag for returnering eller ombytning.
- Pak dine varer forsvarligt og så de ikke går i stykker under transport. Du har som udgangspunkt selv ansvaret for pakken/forsendelsen, indtil den er modtaget hos Løgismose.
- Aflevér eller send varerne, der skal returneres, dertil hvor de er købt.
- Er varen købt i butikken overfører vi beløbet til den konto du ønsker, når butikken modtager varen. Er varen købt i webshoppen og dermed returneret til vores lager, refunderer vi beløbet til det betalingskort, der er brugt ved købet, når lageret modtager pakken.
OBS: For at vi kan refundere eller ombytte din vare, skal den returneres det sted den er købt.
- Hvis pakken er købt i butikken på Nordre Toldbod skal den returneres der.
- Hvis pakken er købt på webshoppen skal den returneres til vores lager i Odense.
LØGISMOSE BUTIK
Nordre Toldbod 16
1259 København K
Se åbningstider her.
M. P. Allerups Vej 45
5220 Odense SØ
Vareindlevering: Port 11-13
Åbningstider: Mandag-fredag, kl. 8-15
Har du brug for yderligere hjælp til returnering?
Vi sidder klar til at hjælpe dig, hvis du har spørgsmål til hvordan du returnerer en vare.
Kontakt os i chatten her på siden, på mail salg@loegismose.dk eller på tlf. 3332 9332
Hvis du vil reklamere over en mangel ved varen, skal du give os meddelelse herom inden for rimelig tid, efter at du har opdaget manglen. I modsat fald taber du retten til at påberåbe dig manglen. Ved reklamation over fødevarer og drikkevarer beder vi dig give os besked inden 5 dage efter modtagelsen. Mangler vil blive udbedret ved ombytning eller returnering af købesummen. Du kan læse alle vores [handelsbetingelser her](https://loegismose.dk/artikler/handelsbetingelser/)