Der kan komme meget godt ud af...

Et Umage Par

Da Løgismose og Netto begyndte at arbejde tæt sammen, var der nok mange, der undrede sig. En gourmetkonge og en lavpriskæde hånd i hånd – hvad skulle der komme ud af det? Her godt 10 år senere kender de fleste danskere resultatet: Masser af velsmagende fødevarer, masser af økologi og masser af ansvarlighed. Til Netto-priser alle kan betale.

Gode madoplevelser, der er til at betale

Siden 2009 har Løgismose og Netto været på den samme mission.

Kvalitet handler ikke kun om caviar og Champagne, men om at stille kompromisløse krav til det du spiser, hver dag.   

Gennem de sidste 10 år har denne mission været med til at bringe mere end 600 produkter ind på hylderne i Netto! Produkter, som inspirerer til at gå nye veje i køkkenet – selv når tiden er knap. 

 

Gå på opdagelse i sortimentet

Missionen har fra starten været at gøre den høje fødevarekvalitet jordnær og relevant - ikke kun for en lille elite, men for alle danskere, og det er lykkedes med samarbejdet med Netto. Samtidig er Løgismose gået fra at være en mindre fødevarevirksomhed med fynske rødder til at være et bredt kendt kvalitetsmærke, og Netto er blevet en meget vigtig og god samarbejdspartner.

Jesper Uggerhøj, Direktør, Løgismose Meyers

Magnus Laier Sonne

Mød manden, som er ansigtet bag udviklingen af en stor del af Løgismoses produkter i detailhandlen, og nu også ansigt for Løgismose og Nettos kampagne Et Umage Par.

Mød Magnus