Drink'in the Sun 0,3% - 33cl
Mikkeller
-
1 stk.
35.00
DKK
35,-
Denne vare er ikke omfattet af returret. Se vores Handelsbetingelser
Indtast din e-mail og vi sender dig et link, som du kan bruge til at ændre din adgangskode. Bemærk at linket kun er gældende i 3 timer.
Nulstillingslink er afsendt
Jeg vil gerne være medlem af Klub Løgismose
Jeg accepterer Vilkår og Betingelser for Klub Løgismose Vin & Mad.
Jeg har læst persondatapolitikken og cookiepolitikken
Målrettet markedsføring
Jeg giver tilladelse til, at Løgismose må kontakte mig via e-mail, sms, sociale medier (f.eks. Facebook) og kommunikationsapps (f.eks. Messenger) med tips, tilbud, konkurrencer, kampagner og events, omhandlende produktsortimentet på løgismose.dk, Løgismose i Netto og Løgismose fysiske butikker. Ligeledes giver jeg tilladelse til, at Løgismose må gemme og bruge oplysninger om mig og dele dem internt til at målrette markedsføring til mig. Det gælder mine kontaktoplysninger, alder, købs- og søgeadfærd, interesser og andre oplysninger fra f.eks. hjemmesider og cookies.
Hvis jeg fortryder
Jeg kan altid tilbagekalde mit samtykke på Min Side eller gdpr@lmfood.dk. Hvis jeg tilbagekalder mit samtykke, afmelder jeg samtidig mit medlemskab af Klub Løgismose Vin & Mad, og jeg vil fremover ikke længere modtage information om diverse tilbud, medlemspriser, rabatter og lignende eller have adgang til mine tidligere ordrer.
Jeg vil gerne være medlem af Klub Løgismose
Jeg accepterer Vilkår og Betingelser for Klub Løgismose Vin & Mad.
Jeg har læst persondatapolitikken og cookiepolitikken
Målrettet markedsføring
Jeg giver tilladelse til, at Løgismose må kontakte mig via e-mail, sms, sociale medier (f.eks. Facebook) og kommunikationsapps (f.eks. Messenger) med tips, tilbud, konkurrencer, kampagner og events, omhandlende produktsortimentet på løgismose.dk, Løgismose i Netto og Løgismose fysiske butikker. Ligeledes giver jeg tilladelse til, at Løgismose må gemme og bruge oplysninger om mig og dele dem internt til at målrette markedsføring til mig. Det gælder mine kontaktoplysninger, alder, købs- og søgeadfærd, interesser og andre oplysninger fra f.eks. hjemmesider og cookies.
Hvis jeg fortryder
Jeg kan altid tilbagekalde mit samtykke på Min Side eller gdpr@lmfood.dk. Hvis jeg tilbagekalder mit samtykke, afmelder jeg samtidig mit medlemskab af Klub Løgismose Vin & Mad, og jeg vil fremover ikke længere modtage information om diverse tilbud, medlemspriser, rabatter og lignende eller have adgang til mine tidligere ordrer.
Fortsæt til betaling. Vælg denne hvis du gerne vil:
Mikkeller
35.00
DKK
35,-Denne vare er ikke omfattet af returret. Se vores Handelsbetingelser
Beskrivelse
Ingredienser
Fødevareproducent
Mikkeller kan noget, når det kommer til emballage og navngivning. Smag bare på udtrykket "Drink'in the Sun". Det er sig selv berigende, ja næsten bevidsthedsudvidende. Med bare 0,3% alkohol tilhører den Mikkellers epokegørende serie af næsten alkoholfri øl, som takket være særlige gærtyper, der kan gære næsten uden at producere alkohol, kommer med mere øl- og velsmag end de fleste konkurrenter.
Skabt med en amerikansk tør og bitterhumlet wheat ale som forbillede og flere gange blindsmagt til 4,6% alkohol, hvilket sikkert har været med til at gøre dette til Mikkellers næst mest solgte øl. Som Mikkellers dygtige markedsføringsfolk så fint formulerer det: "Besides the usual ingredients, we added real sunshine. Cheers!"
Udviklet af Mikkel Borg Bjergsø og brygget på De Proef Brouwerij i Belgien under ledelse af Dirk og Saskia Naudts.
6 stjerner (topkarakter) i Whisky & Rom Magasinet - April 2020
Bonusinfo: Drink’in the Sun blev efterfulgt af Drink’in the Snow - en mørkere, sødere og mere maltet udgave og senest er den alkoholfri ølfamilie blevet udvidet med Ambler og Energibajer. Ambler er ovenikøbet glutenfri, mens Energibajer er brygget i samarbejde med eliteløbetræner og forfatter Claus Hechmann.
Nettoindhold | 0,33 l |
Varenr.: | 215048 |
Vand | |
Bygmalt | |
Hvedemalt | |
Humle | |
Mikkellensis gær |
Energi / Kcal | 94 kJ / 22 kcal |
Fedt: | 0,5 g |
Mættede fedtsyrer: | 0,5 g |
Kulhydrater: | 5,3 g |
Sukker: | 3,6 g |
Protein: | 1 g |
Salt: | 0,1 g |
Selvom det føles som om Mikkeller har været omkring os altid var det først i 2006 at de 2 barndomsvenner og løbekammerater Mikkel Borg Bjergsø og Kristian Klarup Keller formede den snebold som i løbet de næsten 15 år skulle trille sig stor og ramme den internationale øl-scene som en medrivende trendsættende lavine.
De 2 var begge fuldtidsbeskæftigede som henholdsvis lærer i kemi og fysik og redaktør på Soundvenue havde ikke lige givet sig tid til forventningsafstemning og allerede 2007 valgt Keller at prioritere musikken selvom deres kaffestout, kaldet Beer Geek Breakfast, var blevet kåret som verdens bedste Stout på ratebeer.com og selvom Mikkeller samme blev kåret til årets bryggeri i Danmark af Danske Øl-Entusiaster.
Med titlerne fulgte efterspørgsel og international opmærksomhed og da Mikkel Borg Bjergsø ramlede sammen med ægteparret Dirk og Saskia Naudts fra bryggeriet De Proef Brouwerij i Belgien fandt han ind til en forretningsmodel som ramte en åre i tiden og som blev fundamentet for en ekspansion som sjældent er set i dansk erhvervsliv.
Efter mødet med Dirk og Saskia forstod Mikkel at han aldrig ville blive verdens bedste brygger. Han forstod at smage og han var genial til rastløst at veksle sine mange indtryk til recepter på nye bryg, men det var Dirk og Saskia som fik opskrifterne til at flyde og da Mikkel heller aldrig har haft seriøse ambitioner om slev at stå i humle til op over begge skuldre er Mikkeller forblevet et såkaldt fantombryggeri uden eget bryghus.
På få år forvandledes Mikkeller fra et lille mikrobryggeri til et verdenskendt specialøl bryggeri, som alene leverede flere årlige nyheder end resten af den danske ølbranche til sammen samtidigt med, at konceptet for den gode øl blev udfordret med eksotiske ingredienser og specielle humle og gærtyper. Et af mange delmål var at producere kvalitetsøl der kunne fungere som et seriøst alternativ til vin og champagne sammen med gourmet mad og dermed åbne dørene til de fineste restauranter.
Missionens lykkedes og derfor faldt det naturligt langsomt at udvide porteføljen til også at omfatte sodavand, cider og spiritus samtidig med Mikkeller via en række datterselskaber også etablerede sig med egne udsalgssteder og restauranter samt øl barer med tilhørende mikrobryggerier. Bedst kendt herhjemme er Warpigs Brewpub i Kødbyen og Mikkeller Baghaven på Refshaleøen, men øl fra Mikkeller NYC og Mikkeller San Diego har også fundet vej til det danske marked, og siden 2017 hvor Mikkel Borg Bjergsø fik banket sin organisation på plads har ekspansion været svimlende.
Mikkeller er således i dag til stede i flere end 50 lande og efter Mikkel Borg Bjergsø har fået skabt mere luft til recept og konceptudvikling er antallet af de såkaldte "Friends", der prøver at brygge og mange gange fortsætter med at brygge en eller flere af Mikkellers øl eksploderet. Få om nogen har således i dag overblik over hvor mange årlige nyheder Mikkeller lægger navn til ligesom det samlede antal af øl der for tiden er tilgængelige på markedet er ukendt.